Friday, January 25, 2008

Jelena Karleusa - Gili Gili

Duration: 03:09 minutes
Upload Time: 2007-07-11 13:42:48
User: MalaPrinceza87
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

jelena  karleusa  srbija  dolari  marke  lire  vire  voli  dinar  

Description:

E hej, sta ti mislis ko si ti da mozes svaku za hiljadarku sve do zore gledati e hej, ljubav se ne kupuje muskarac pravi ima u glavi nikad se ne prodaje znam da sam lepa nisam slepa takvu me majka rodila mogu da biram kog cu da diram i skim bih ljubav vodila E hej, sta ti mislis ko sam ja slatka mala, zdravo i hvala lutka iz izloga e hej, ljubav se ne kupuje devojka svaka, na srcu laka nikad se ne prodaje kupi mi sunce kupi mi mesec kupi nebu zvezde sve reci ce svako skupo je jako ali ja nisam svako, zar ne dolari marke lire ti vire ko se jos tako udvara gili gili ako me volis voli me do zadnjeg dinara

Comments

Tifani69 ::: Favorites  2007-12-30 21:02:10

Wow . . . . . . . . . Interesantno . Her shirt in the begining looks as if it's gonna pop off at any moment . Mmmmmm , what do I care its a fantastic song .
__________________________________________________
vjekos14 ::: Favorites  2007-12-13 07:35:58

imam sisu u pm
__________________________________________________
adjala ::: Favorites  2007-12-09 10:24:09

dobro pjevas
__________________________________________________

Other Video Blog Entries

GAME 1 of 4 series Staring **BBQ35sec13pt ***
Phillip & Victor at Boxing Day Picnic '07 - Waltz 5
Böhse Onkelz - Vaya Con Tioz P6
juli der sk8er
Sevilla


 

No comments: