Monday, January 28, 2008

10 - teslim budak - gülüp duruyor

Duration: 03:24 minutes
Upload Time: 2008-01-16 19:25:17
User: ixirdox2
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

teslim  budak  gülüp  duruyor  

Description:

10 - teslim budak - gülüp duruyor MALATYA DOĞAN ŞEHİR TOPRAK KÖYÜ KÜÇÜK DAVULCUSU SÜPER MALATYA SPOR ALLAHINI SEVEN İZLESİN SÜPER 44 KAYSI KENT KASI DİYARI MALATYA DOGAN ŞEHİRLİLER DEREBEYLİLER HASAN DURAK TELİM BUDAK MALATYASPOR GECLİK 27 44 Hasan Durak MALATYA MALATYASPOR DARENDE HASAN DURAK ETEK SARI...MALATYA MALATYASPOR DARENDE HASAN DURAK ETEK SARI VATAN 44 MALATYA hekimhan KALE KOZLUK galip UÇAR doğanşehir DOĞANYOL arapkir...VATAN 44 MALATYA hekimhan KALE KOZLUK galip UÇAR doğanşehir DOĞANYOL arapkir malatyamızı arguvan türküleriyle tanıtalım....malatya malatyaspor arguvan beydağı elazığ derebeyleri ceylan gol futbol türkiye konya adana mersin van muş sivas bursa Teslim Budak Teslim Budak malatya şiir damar isyan yaktın beni allahsız :( mazlum vursunlar beni azer bülbül isyan damar jilet biz beş kaardesiz vay babo senin kadar kimse sevmedi ben.. ilhan irem ayrılık nefret şiir seni seviyorum ya hayy bekled dedin bekledim sev dedin sevdim severek ayrıldım gitme sevgilim.. senin kadar kimse sevmedi ben.. ilhan irem ayrılık nefret şiir seni seviyorum ya hayy bekled dedin bekledim sev dedin sevdim ya sen ne yaptın aşk acısı sensizlik nefret intikam ceza Şükriye tutkun sukriye tutkun güzüm yene kadar Serhat Esma Ask hikayesi :P En Sevgiliye Güzel sözler,aşk sözleri,Güzel Sözler, Duygusal Aşk Şiirleri,sevgi sözleri,Burçlar,sevgi,Cep mesaj,Aşk Sözleri,Sevgi Sözleri,Özlem Şiirleri, Burçlar, Hazır Sms Sözleri,Aşk falı,aşk sözleri,dogum günü şiirleri Aşk,Sevgi,güzel sözler,arkadaş,burçlar,haberler,şiir,güz el sözler,Müzik,oyun,e-kart,gazeteler,bebek isimleri,rüya tabirleri,rüya yorumları,Sohbet - chat, sohbet, çet, chatsohbet, sohbet odaları, çet odası, sevgililer günü, sevgililer gunu mesajlari, sevgililer, sohpet, cet, Televizyon, sohbet, sohbet.net, sohbet odaları, sohbet odalari, chat, chat odaları, chat odalari, muhabbet, muhabbet odaları, muhabbet odalari. Chat , Chat Sohbet , Chat Odaları , Türkçe Chat , Chat Siteleri , Chat Sayfaları , Bedava Chat , Canlı Chat , Turk Chat , Chat Sayfası , Chat Kanalları.bedava p seyahat ve eğlence rehberi. ... Otel - tatil köyleri hakkında bilgiler ve video klipler. ... sanalisyan (more) (less) filistin ırak filistin ceza yerli plaka dj akman karakule sonsuz arsız

Comments


Other Video Blog Entries

Alan Partridge - Cup of Beans
asian girls kissing
Gurke das erste Mal
Jackie Chan vs. Chris Tucker
The Last Emperor - End Scene


 

No comments: