Thursday, December 27, 2007

Tan Tasci-Sana Böylesi Yakisir

Duration: 05:39 minutes
Upload Time: 2007-12-25 19:50:10
User: SeKeyYSeKeyY
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Description:

cıkıpta gıdersen kapılar kapalı senle yada sensız bu yurek yaralı kırmışım kalemi hıç tereddüt etme timsah göz yaşını bahane etme belkı zor olacak yalnız mı kalacak hergün sızlayacak kalbımı caldıgın yerıne bırak bilemıyorum bırımı alır belkıde acır kırarda mı bırakır önumu göremıyorum yenemıyorum hep mı karadüzen yapışır yakamı kurtaramıyorum yapamıyorum SANA BÖYLESI YAKIŞIR git gıde bıldıgın yere kadar ne yapsam degişmezsın benım gıbı seversin ama senın kadar sevılmezsın ...

Comments


Other Video Blog Entries

gülsima-adı aşk sebebimin
Kiba Bestfriend
What would happen if Johnny English had the right DVD?
Killerpilze S comme son
《ちびケロ ケロボールの秘密?!》
Fusion AMV
The Amazing Heresies of Paul VI part 1 of 5
Izy One-Benim olmadan ellere gittin burcu-style.imeem.com
My Second Steve irwin Tribute
Beastie boys - sabotage
super mario 64 bloopers: clash of the dark and light trailer
When Love Melts Down - Part 3
Fat Heavy Bastard Cry
Dangerously In Love
Sum 41 - Over my Head live at Summer Sonic 2004
NORAD Tracks Santa - Auckland, New Zealand
D. Skateboards Mathieu Cuvelier
mr lammas vlog
MY PSP(PLAY STATION PORTIBAL)
這是傳說中的賤狗式數學嗎?


 

No comments: